Okul/kurumlarınızda 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılında görev yapan yardımcı personellerin bilgilerini toplanmak amacıyla İstihdam Tipi [Meb Personeli, Belediye İşçisi, İŞKUR, Okul Aile Birliği, Okul Aile Birliği (aidatlar), İl-İlçe-Okul Merkezi Bütçe Alımı, Pansiyon Bütçesi, Denetimli Serbestlik, Döner Sermaye ] olan personellerin bilgilerinin kontrol edilerek yanlış girilen bilgilerin düzeltilmesi, girilmemiş personellerin bilgilerinin MEBBİS sistemi Yardımcı Hizmetler Modülüne girişinin 31/01/2017 (Salı) günü mesai bitimine kadar tamamlanması gerekmektedir.
Ayrıca; okulunuz/kurumlarında geçici görevlendirme olarak çalışan kadrolu personelin geçici görevlendirilmelerinin de MEBBİS sisteminde kontrolünün yapılması gerekmektedir.
Bu işlemleri yaptıktan sonra Acilen Aşağıdaki tablonun doldurulup Müdürlüğümüze ulaştırılması gerekmektedir.
İyi Çalışmalar.