Millî Eğitim Bakanlığının 2012/39 sayılı Genelgesi ile faaliyete geçen ve 2013 yılından beri kullanılmakta olan Doküman Yönetim Sistemi (DYS), Cumhurbaşkanlığımızın "Tasarruf Tedbirleri" konulu 2021/14 sayılı genelgesi kapsamında; kurum harcamalarında tasarruf sağlamak, bürokratik işlemleri azaltmak, kaynakların etkili, ekonomik ve verimli kullanılmasını sağlamak amacıyla Bakanlığımız tarafından öğretmenlerimizin kullanımına açılmıştır.
Yeni uygulama ile birlikte okul yöneticileri öğretmenlerimize duyuracakları resmi evrakları DYS üzerinden gönderebilecek, öğretmenlerimiz de bu yazıları görme ve "Okudum" bilgisini işaretlemelerini https://mebbis.meb.gov.tr/ adresindeki DYSWEB bağlantısını, https://dysweb.meb.gov.tr/ adresini veya mobil olarak MEB Ajanda (Android, IOS) uygulamasını kullanarak yapabileceklerdir.
Konu hakkında hazırlanan kılavuzlara erişmek için aşağıdaki bağlantıyı tıklayınız.